Friday, August 28, 2015

Bertanya khabar, mak ayah kita

Assalamualaikum & salam 1 Malaysia, 

Kengkawan biasa buat panggilan ke kampung tak.. bertanya khabar ibubapa kita.
Cer.. baca coretan dari saya : 
Renung-renungkan :
Kita call mak..ayah.. bertanya khabar, "mak akan cakap.. alhamdulillah, sihat. Sakit biasa saja.. sakit orang tua." 
** bila kita datang rumah mak ayah, mak picit-picit lutut.. macam susah nak bangun.
** ayah duduk di kerusi rehat (orang dulu panggil kerusi malas).. urut-urut pinggang... 
Kasihan tengok mereka, insan yang melahirkan & membesarkan kita..tak sihat rupanya..😭 


AJHT memang bagus untuk mereka, alhamdulillah... pelanggan saya (makcik2) berpuas hati dengan vitamin ini.



Nak tahu lebih mendalam klik Sakit sendi/ tulang & lutut

Saya suka vitamin,
saya jual vitamin -harga mampu milik,
saya mahu sihat & ceria bersama anda.

Hubungi saya :
Yusla Mahat - 012 6855282

No comments: