Thursday, January 29, 2015

Rezeki itu milik Allah s.w.t

Assalamualaikum & salam 1 Malaysia,









Saya suka vitamin,
saya jual vitamin...
Mahukan vitamin, hubungi saya :







2 Keistimewaan Vivix Shaklee

Assalamualaikum & salam 1 Malaysia,

Jom.. luangkan masa seketika, saya hendak kongsi info : 2 keistimewaan Vivix Shaklee.


1. Memperbaiki DNA ;
Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut.Vivix sesuai diambil oleh mereka yang selesai menjalani rawatan pemulihan kanser, misalnya kimoterapi, bagi mengembalikan sel tubuhnya kepada keadaan asal.
2. Memperbaiki tenaga sel ;
Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel. Vivix membantu menguatkan sel tubuh.
Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi.
Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan pun makin pudar. Vivix membantu mengembalikan keremajaan.
Bulan ni promosi vivix beli 6 dapat 7 botol. - BULAN "JANUARI 2015" sahaja taww... 
Kongsi-kongsi yokk!!... harga special saya bagi, in shaa Allah... 
[Jangan malu & segan dengan saya yerr... nanti rugi.:-)
HUBUNGI saya,  SEBELUM TERLAMBAT ;

Sunday, January 25, 2015

6 cara tangani STRES anda - Shaklee

Assalamualaikum & salam 1 Malaysia,

Anda stress... jom, tangani masalah stress..



Mari amalkan vitamin harian,
  • B-Complex
  • Ostematrix
In shaa Allah... boleh mengurangkan stress anda.
Semudah ABC... 2 biji Bcomplex & 3 biji Ostematrix sebelum tidur.


Jangan malu & segan dengan saya taww...
Nanti rugi...

Rehatkan minda...

Assalamualaikum & salam 1 Malaysia,


Jom... rehatkan minda kita...

Alam semesta... kehijauan milik Allah s.w,t

Rehatkan minda anda..

Setiap masalah yang kita dihadapi sudah tentu membebankan fikiran. Ada banyak perkara yang kita perlu fikiran dan mahu diselesaikan secepat yang mungkin. Jadi kita perlu merehatkan fikiran.

Friday, January 23, 2015

Promo 3 Vitamin - Masih ada lagi Shaklee JANUARI 2015

Assalamualaikum & salam 1 Malaysia,

Kengkawan sedang mencari supplemen harian untuk diri sendiri dan anak-anak.
Jom... dapatkan dari saya.
Mahukan harga kasih sayang gitu... :


Hubungi saya, taww...
Tak rugi apa-apa pun... jika order dengan saya... untung adalah..
tak CAYA.. cer... SMS/ WA saya.
** Telegram pun boleh juga... zaman IT...:-)

Wednesday, January 21, 2015

Jangan marah-marah yerr...

Assalamualaikum & salam 1 malaysia,

Kita ada tempat menenangkan.. bila hati sedang marah...
INGAT Allah s.w.t



Saya suka vitamin,
Saya jual Shaklee...

Nak repeat order dengan saya.. ataupun mahu menjadi ahli bersama saya ;
Hubungi saya ;
Facebook : Yusla Mahat
SMS/ WA : 012 6855282
[Telegram pun.. boleh juga]

Sunday, January 18, 2015

Jangan pendam..

Assalamualaikum & salam 1 Malaysia,


Saya suka vitamin,
Saya jual Shaklee...

Hubungi saya ; 
Facebook : Yusla Mahat,
SMS/ WA : 012 6855282

Info tentang Cinch Shake Mixed Shaklee

Assalamualaikum & salam 1 Malaysia,

Anda sedang berusaha untuk kempiskan perut...:

Cinch™ Shake merupakan minuman yang sungguh lazat dan berzat untuk membantu anda memelihara otot yang penting dan menjadikan anda sentiasa berasa kenyang dan berpuas hati di samping mengurangkan berat badan.Rumusan proprietary kami diperkaya dengan Leucine™ iaitu asid amino yang memberi signal kepada badan untuk memelihara otot semasa pengurangan berat badan.
Dalam kata lain, leusina dalam Cinch™ Shake membantu anda menghilangkan lemak tetapi tetap memelihara otot anda.Setiap kali anda menikmati Cinch™ Shake, anda akan memperolehi 24 gram protein dan ini adalah penting. Mengapa? Ini kerana protein digunakan untuk membina otot yang boleh meningkatkan metabolisma anda dan membakar kalori.
Makanan yang kaya dengan protein juga dapat menahan kelaparan, ini boleh membantu mengurangkan pengambilan makanan ringan di antara waktu makan. Dan tidak ketinggalan juga terhadap kandungan leusina dan zat-zat yang diperlukan oleh badan anda:
-Memberikan khasiat seperti satu hidangan tetapi dengan rasa seperti santapan manis/ pencuci mulut
-Mengandungi Cinch Pro™ iaitu suatu campuran protein eksklusif yang diperkaya dengan asid amino leusina
-Diperkaya dengan Leucine™ untuk memelihara otot semasa anda mengurangkan berat badan.
-Terdapat 24 gram protein dalam setiap sajian bagi membolehkan anda berasa puas dan kenyang
Mempunyai kandungan serat yang tinggi iaitu 6 gram dalam setiap sajian
Nilai glisemia yang rendah untuk mengekalkan paras gula dalam darah yang normal dan mengekalkan tenaga
Memberi 35% atau lebih Nilai Harian (Daily Value) bagi 21 vitamin dan mineral yang penting
Tiada perisa, pewarna atau pemanis buatan..(soya bukan GMO)
Untuk cinch shake ini mixed,kebanyakkan customers saya dan saya sendri suka perisa Vanila. Walaubagaimana pun ada juga perisa lain iaitu coklat dan latte. wink emoticon
Anda suka yang mana? Minum Cinch ini memang mengeyangkan dan boleh mengempiskan perut yang buncit selepas bersalin..tak percaya?CUBALAH! 

Cinch Shake Mixed.... 3 perisa, memang best!!.
  1. Vanila,
  2. Chocolate
  3. Latte
Macam nak aje... hubungi saya, jika ada pertanyaan tentang Cinch Shake Mixed ataupun vitamin yang lain :
Facebook : Yusla Mahat,
SMS/ WA : 012 6855282

5 TANDA Penyakit jantung

Assalamualaikum & salam 1 Malaysia,

Luangkan masa seketika,
Mungkin ada yang dah tahu... ada juga yang tidak tahu... 

5 TANDA:

Penyakit jantung merupakan pembunuh no 1 di negara kita. Sebab itu kita harus mengenal pasti simptom-simptom yang sering terjadi kepada keluarga terdekat dan pastikan dibawa ke hospital dengan kadar segara. Jika tidak, ia akan memudaratkan dan kemungkinan boleh menyebabkan kematian sekiranya masalah jantung tersebut betul-betul serius.

1. Sakit dada

Sakit dada merupakan simptom yang paling kerap berlaku kepada pesakit. Pesakit akan mengadu sakit di bahagian dada sama ada ditengah atau di sebelah kiri. Pesakit mengatakan sakit tersebut turut dirasakan di bahagian leher, kiri bahu dan juga lengan kiri. Selalunya jika sakit tersebut tidak serius, ia cuma mengambil masa yang singkat untuk lega. Sama ada 5 minit hingga 10 minit. Tetapi sekiranya sakit tersebut serius ia boleh mengambil masa lebih dari 20 minit. Ubat bawah lidah (GTN) akan diberikan kepada pesakit untuk menghilangkan rasa sakit tersebut. Sekiranya pesakit masih juga tidak lega selepas ubat tersebut diberikan, pesakit mungkin mengalami infarksi jantung (myocardial infarction)

Sakit dada boleh berlaku semasa melakukan aktiviti mahupun berehat. Sekiranya sakit tersebut berlaku semasa melakukan kerja-kerja berat, penyakit tersebut tidak seteruk apabila pesakit mengadu ketika rehat.

Tetapi tidak semestinya pesakit yang mengadu sakit dada mengalami masalah jantung. Mereka juga boleh mengalami masalah saluran makanan seperti esophagus atau mengalami masalah gastrik di mana simptom tersebut menyerupai seperti sakit jantung.

Terdapat juga pesakit yang tidak mengadu sakit dada, tetapi mempunyai simptom-simptom lain seperti dibawah. Mereka berkemungkinan mempunyai sejarah kencing manis di mana saluran saraf rasa (sensation) sudah rosak.

2. Sesak nafas

Mereka juga sering mengalami sesak nafas terutama apabila mereka melakukan aktiviti. Penyakit jantung boleh menjadi semakin serius sekiranya mereka mudah mengalami sesak nafas walaupun melakukan kerja-kerja ringan. Malah untuk menaiki tangga atau pergi tandas sekalipun mereka boleh mengadu sesak nafas.

Mereka juga boleh mengadu sakit dada pada waktu yang sama mahupun pada waktu yang berlainan.

Pesakit yang mengalami jantung gagal berfungsi ( cardiac failure), mereka sering menggunakan dua atau lebih bantal untuk tidur. Jika tidak mereka mudah untuk sesak nafas. Kadang-kala mereka boleh terjaga secara tiba-tiba pada waktu malam disebabkan kesukaran untuk bernafas.

3. Bengkak Kaki

Bengkak kaki sering berlaku kepada pesakit yang mengalami kegagalan jantung berfungsi. Mereka mendapati kaki mereka menjadi bengkak dan berat. Jika anda tekan pada bahagian buku lali, anda dapat lihat bentuk jari anda hasil tekanan tersebut.

4. Mudah berpeluh

Sering berlaku diwaktu malam ketika tidur sehinggakan terpaksa menukar pakaian berkali-kali. Ia juga boleh berlaku tidak kira waktu.

5. Sering berdebar-debar

Sering berdebar bukan perkara yang biasa berlaku kepada semua pesakit. Sesetengah pesakit mempunyai masalah berdebar dan setengah pesakit tidak.

Pesakit mungkin mengadu sakit ketika berjalan dan penyakit jantung juga boleh menyebabkan pesakit pengsan disebabkan oksigen tidak dapat sampai ke otak. Dengan panduan ini, moga ia dapat memudahkan anda mengetahui serba sedikit tentang penyakit jantung. Semoga ia bermanfaat.

Mahukan vitamin Jantung hubungi saya :
Facebook : Yusla Mahat
SMS/ WA : 012 6855282

Saturday, January 17, 2015

SEPI...

Assalamualaikum & salam 1 Malaysia,

Peringatan buat diriku serta blogger juga.



**Saya suka vitamin,
***saya jual vitamin..

Hubungi saya, jangan malu & segan yerrr... nanti rugi.:)

Facebook : Yusla Mahat
SMS/ WA : 012 6855282

Thursday, January 15, 2015

Ikhlas melakukan sesuatu...

Assalamualaikum & salam 1 Malaysia,

Keletihan terasa dalam minggu pertama persekolahan bagi saya. 
Apatah lagi... anak kita.
In shaa Allah... ada hikmahNya.

Yang penting... Ikhlas serta niat kerana Allah s.w.t

Tuesday, January 13, 2015

17 khasiat Alfalfa...Shaklee. banyak tu!!!...

Assalamualaikum & salam 1 Malaysia,

Imbas kembali, Kelebihan Alfalfa... amat sesuai kepada kaum wanita dan juga lelaki.

Lihat yer.. paparan saya ni :


Berminat... mahu mencuba... yokk!!..
Hubungi saya :



Supplemen detox... harganya bawah RM 80... 
Jangan malu & segan dengan saya yerrr....


Monday, January 12, 2015

Hati akan tenang...

Assalamualaikum & salam 1 Malaysia,

Bersama-sama kita ingat-mengingati...



INGAT ALLAH SELALU KETIKA SUSAH ATAU SENANG.
  • ramai antara kita mudah lupa pada Allah ketika senang
  • ramai yang hanya ingat Allah bila dah susah, dilanda musibah, ada masalah, jiwa & hati kacau, tak tenang, berserabut
  • jangan hanya ingat Allah ketika susah sahaja. Ketika senang, jangan lupa panjangkan syukur, banyakkan zikir & selawat, sedekah amal jariah, banyakkan ibadah sunat, berbuat kebaikkan dengan orang-orang sekeliling, tidak sombong
  • pun begitu, Allah tak pernah berpaling bila mana ada hambanya yang ingat padaNya hanya pada waktu susah
  • berdoalah, merintihlah, merayulah kepada Allah ketika susah, ketika dianiaya, ketika dilanda resah, ketika musibah melanda - Allah tetap takkan hampakan kita & akan ada jalan keluar pada setiap permasalahan. Insya Allah.
Allah sentiasa di hati!!!...


Saya suka vitamin,
Saya jual vitamin...
Hubungi saya : 
Facebook : Yusla Mahat
SMS/ WA : 012-6855282

*** Rugi jika kengkawan malu & segan jika tidak hubungi saya, in shaa Allah... saya bantu apa yang saya mampu.
*** Mengikut bajet anda...nak cuba vitamin.
** Pernah ambil vitamin & nak sertai ahli bersama saya...yokk!!... saya ok aje.

Saturday, January 10, 2015

HEBATnya ESP - Soy Protein Isolate Powder Shaklee

Assalamualaikum & salam 1 Malaysia,

Imbas kembali.. ada yang dah tahu.. ada yang tidak tahu langsung KEHEBATAN ESP Shaklee


  • Membekalkan tenaga berpanjangan dengan kebaikan protein berkualiti tinggi daripada tumbuhan
  • Serbuk ESP Shaklee merupakan sumber protein soya yang lengkap, iaitu 14 gram protein soya bukan GMO berkualiti tinggi termasuk sembilan asid amino penting yang diperlukan untuk proses sintesis protein tubuh.
  • Berbanding protein daripada sumber daging, telur dan tenusu, ESP juga mengandungi kandungan lemak yang rendah tanpa laktosa dan kolesterol.

Shaklee ESP:

  • Menyediakan sumber tenaga berkekalan dan membantu menahan rasa lapar
  • Mengandungi lima vitamin B penting, separuh daripada Nilai Harian kalsium, serta isoflavon soya. Kajian menunjukkan bahawa soya dapat membantu menyeimbangkan semula hormon semasa tempoh peralihan menopaus*
Protein soya bukan GMO ini dihasilkan di bawah Program Pengekalan Identiti atau Identity Preservation Program (IPP), di mana proses penanaman hingga pemprosesan kacang soya dipantau dengan teliti dan dilakukan dalam keadaan terkawal.
* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

***Jangan malu & segan... saya ok aje..

Hubungi saya : Yusla Mahat, 012 6855282






Photo: Assalamualaikum & salam 1 Malaysia,

Imbas kembali, #nak #hubungisaya #hp0126855282

ESP - Soy Protein Isolate Powder

Membekalkan tenaga berpanjangan dengan kebaikan protein berkualiti tinggi daripada tumbuhan
Kod Produk:11003 (850g)
Serbuk ESP Shaklee merupakan sumber protein soya yang lengkap, iaitu 14 gram protein soya bukan GMO berkualiti tinggi termasuk sembilan asid amino penting yang diperlukan untuk proses sintesis protein tubuh.

Berbanding protein daripada sumber daging, telur dan tenusu, ESP juga mengandungi kandungan lemak yang rendah tanpa laktosa dan kolesterol.

Shaklee ESP:

Menyediakan sumber tenaga berkekalan dan membantu menahan rasa lapar
Mengandungi lima vitamin B penting, separuh daripada Nilai Harian kalsium, serta isoflavon soya. Kajian menunjukkan bahawa soya dapat membantu menyeimbangkan semula hormon semasa tempoh peralihan menopaus*
Protein soya bukan GMO ini dihasilkan di bawah Program Pengekalan Identiti atau Identity Preservation Program (IPP), di mana proses penanaman hingga pemprosesan kacang soya dipantau dengan teliti dan dilakukan dalam keadaan terkawal
* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

12hb Januari 2015 - bermula

Assalamualaikum & salam 1 Malaysia,

Minggu ke-3, 12hb Januari 2015... bermulalah alam persekolahan bagi sepasang anak saya.

Darjah 1 : Nurfarhana 

  • Sekolah : 7.15 pagi - 1.45 tengah hari 
  • Tuisyen : 2.30 petang - 5.00 petang

4 Tahun : Tadika 

  • PASTI : 7.30 pagi - 12.10 tengah hari
  • Tadika Wawasan : 1.00 petang - 4.30 petang


Anak-anak ke sekolah...bermula 7.15 pagi hingga 5 petang.

Ummi akan tunaikan kewajipan sebaik yang mungkin.
Bermula 5.15 pagi hingga 9.45 malam ... in shaa Allah... niat kerana Allah s.w.t demi keluarga tersayang. 

Ummi rasa berdebar untuk hadapi semua ini... alhamdulillah, suami & kawan-kawan bagi semangat...ummi boleh lakukan yang terbaik.

Apa saja yang kita lakukan ingat Allah s.w.t.


#sayajualshaklee
** mahukan vitamin, hubungi ummi ;

Friday, January 9, 2015

Vitalea for Children is BACK... Shaklee

Assalamualaikum & salam 1 Malaysia,

Setelah sekian lama, supplemen Vitalea untuk kanak-kanak 4 tahun ke atas menyepi.. sekarang muncul kembali...
Rugi... jika tak beli dalam bulan ini.. beli 3 dapat 4... kongsi-kongsi yokkk...
Nak buat stok.. boleh juga...



Jangan malu & segan dengan saya ye...:


Wednesday, January 7, 2015

Phytocol Shaklee

Assalamualaikum & salam 1 Malaysia,

Untuk kengkawan... lihat paparan istimewa dari saya :


Mahukan vitamin seperti di atas, hubungi saya :

** Mengikut bajet anda**

Tuesday, January 6, 2015

Phytocol ST Shaklee : Untuk Menghalang Serapan Kolestrol Jahat Ke Dalam Tubuh

Assalamualaikum & salam 1 Malaysia,


Jom... kita luangkan masa :
Statistik di Malaysia menunjukkan 1 daripada 3 orang dewasa menghidap 
kadar kolestrol yang tinggi dalam badan. Juga turut menunjukkan 
risiko kematianrakyat Malaysia disebabkan oleh penyakit jantung 
juga adalah 1:3 orang.

Biasanya, kita beranggapan bahawa penyakit jantung ini adalah penyakit 
yang dihadapi oleh orang-orang tua. Namun ternyata anggapan kita itu silap. 
Serangan jantung ini tak mengenal usia, kerana ianya boleh menyerang 
sesiapa sahaja.















Antara faktor utama yang menyumbang kepada serangan jantung adalah 
tingginya kolestrol dalam badan.Mula-mula kita kena faham bagaimana 
jantung kita berfungsi. 

Jantung terdiri dari 4 injap, dan fungsinya adalah untuk mengepam darah 
ke seluruh badan secara berritma. Salur darah arteri adalah untuk 
mengangkut darah beroksigen, manakala vena adalah untuk mengangkut
darah yang terdeoksigen.

Terdapat 2 jenis kolestrol dalam darah, iaitu High-Density Lipoproteins 
(HDL > kolestrol baik) dan Low-Density Lipoproteins 
(LDL > kolestrol jahat)HDL berfungsi untuk mengangkut kolestrol 
keluar dari salur darah dan dibawa balik ke hati untuk disingkirkan.
Ianya akan membersihkan salur darah kita. Manakala LDL pula akan 
mengakibatkan pembentukan plak, dan akan menghalang dan 
menghentikan pengaliran darah. Ianya akan mengakibatkan kerosakan 
arteri, penyakit jantung dan angin ahmar.

Jadi, untuk melindungi diri dari penyakit jantung, kita mestilah mempunyai 
paras kolestrol HDL yang tinggi dan paras kolestrol LDL yang rendah. 
Bukan sahaja penyakit jantung, namun kadar kolestrol yang tinggi dalam 
badan merisikokan seseorang untuk menghidapi angin ahmar, penyakit hati,
diabetic, tekanan darah tinggi dan juga turut menjejaskan sistem seksual 
seseorang.

Gejala Masalah Jantung :



  • Keletihan yang melampau 
  •   Ketat di bahagian leher / tengkuk
  •   Degupan pantas atau tidak sekata
  •   Kuat berpeluh
  •   Nafas pendek
  •   Kurang selesa di bahagian dada


Seseorang itu berisiko untuk menghidap tinggi kolestrol sekiranya:


  •   Kuat merokok
  •   Berlebihan berat badan
  •  Selalu mengalami tekanan
  •   Hati yang tidak sihat
  •  Makanan

Makanan merupakan factor utama yang menyumbang ke arah tingginya
kadar kolestrol dalam badan. American Heart Association (AHA) menyarankan
seorang dewasa yang normal hanya dibolehkan mengambil kurang dari 
300mg kolestrol sehari, manakala bagi individu yang ada penyakit jantung,
tidak boleh mengambil lebih dari 200mg sehari.

Hakikatnya, ianya sangat susah untuk dilaksanakan.. 
Mengapa??


Jom  tengok gambar di bawah.. makanan harian kita terutama kita 
rakyat Malaysia suka makan makanan berminyak dan berlemak... 
santan gitu..:-)



Semangkuk tomyam sahaja pun dah menyumbang 353mg kolestrol. 
Hakikat sebenar pengambilan kolestrol harian kita adalah 3 – 4 kali 
ganda lebih dari saranan pengambilan kolestrol yang dibenarkan. 


Jadi, apa penyelesaian yang kita ada?

Caranya ialah dengan......................

Phytocol  - ST

Berfungsi untuk menurunkan kadar kolestrol secara semulajadi. 
Phytocol – ST dirumus dengan formula proprietary dengan bahan-bahan 
yang terbukti secara klinikal dapat membantu mencegah penyerapan
kolestrol dan menurunkan kolestrol LDL (jahat). Phytocol ST membekalkan
2000mg fitosterol sehari kepada badan.

turunkan kolestrol


Apa itu Fitosterol?


Fitosterol telah dibuktikan secara klinikal dalam lebih 80 kajian dapat 
menurunkan LDL kolestrol sebanyak 10-15% sekiranya diambil 2000mg
sehari. Fitosterol mempunyai struktur yang hampir sama dengan koletsrol. 
Jadi, fitosterol akan berebut dengan kolestrol untuk mendapatkan tapak 
serapan.














Cara pengambilan Phytocol adalah seelok-eloknya diambil dalam 
setengah jam sebelum makan.. 
Jadi, para sterols tu akan bersiap sedia di dinding-dinding salur darah
untuk sekat kolestrol yang ada dalam makanan kita tu dari masuk ke dalam
salur darah masa kita makan... Bila dia sekat, dia hantar terus ke sistem 
perkumuhan kita, buang terus dari badan.. 

Mahukan vitamin Phytocol ST, hubungi saya :




3 fakta yang menarik tentang ESP Shaklee

Assalamualaikum & salam 1 Malaysia,

Kongsi beberapa fakta yang menarik dan soalan-soalan yang sering ditanya tentang ESP. Rata-rata mengatakan ESP adalah di antara produk yang sangat Hot di dalam Shaklee. Jom kita tengok 
ESP adalah serbuk protein asli kacang soya Non GMO. ESP boleh dibancuh dengan minuman kegemaran seperti milo, jus atau susu. ESP boleh dibancuh dengan air sejuk atau air suam bagi memastikan struktur proteinnya terpelihara dan tidak termusnah pada suhu yang tinggi.
  • ESP adalah Non -Genetic Modified Origin Soy. Non GMO Soy adalah penghasilan soya secara biasa dan semulajadi tanpa mengubah genetik soya itu sendiri. Proses tanamannya juga bebas dari penggunaan racun rumpai dan bahan kimia. GMO adalah Genetik soya yang diubahsuai. Banyak tumbuhan dan makanan di pasaran sekarang adalah GMO. Ini kerana pada kebanyakan masa permintaan terhadap soya adalah melebihi hasil pengeluaran.Bagi mendapatkan hasil yang besar dan kekerapan tuaian yang lebih, teknik GMO telah digunakan secara meluas di dalam industri pertanian. Hasilnya juga kesan makanan GMO pada tubuh adalah berlawanan dari fungsi asalnya (non GMO). Ini kerana genetiknya sudah diubah dan menyebabkan soya yang asalnya baik untuk tubuh, boleh bertukar menjadi racun pada tubuh sekiranya diambil secara berterusan.
Cara Penyediaan ESP :
  • 1 canister ESP ni boleh tahan sehingga 3 bulan mengikut kekerapan penggunaan. Sekali minum bancuh 1 sudu besar pun dah cukup. Sukatan maksima ialah 3 sudu besar sehari. ESP datang dalam satu perisa sahaja iaitu Perasa Vanilla. Ianya dijamin tidak mengandungi perasa tiruan, pemanis, pewarna mahupun bahan pengawet.
  • Bancuh satu sudu besar ESP dengan dengan satu gelas air suam atau sejuk. Kacau atau shake hingga sebati dan minum. ESP juga boleh dibancuh dengan minuman kegemaran seperti milo, jus atau susu. Elakkan penggunaan air panas bagi memelihara struktur protein ESP.
Paling best : 
  • ESP Shaklee boleh dibuat masker dengan mencampurkan 1 sudu ESP Shaklee dengan 2 sudu yogurt. Kacau dan tepekkan di muka. Bilas dengan air bersih/suam setelah kering. Muka akan terasa segar, amalkan 3 kali seminggu...kulit muka kita akan lembut & gebu gituuu...:). Yang penting konsisten!!...

Info ringkas : kenapa ESP paling best!!!...

Hubungi saya, jangan malu & segan yerr... nanti rugi.
Saya akan bagi freegift shaker Shaklee... di luar takde jual taww... nak beli Shaker 1 RM10. Dengan saya... jika anda order ESP bersama vitamin yang lain amat layak dapat shaker. Ikhlas dari saya...

Monday, January 5, 2015

Imbas kembali - Set Bajet Shaklee

Assalamualaikum & salam 1 Malaysia,

Jom.. imbas kembali cadangan set BAJET produk Shaklee.
Lihat paparan saya ;


Berminat, hubungi saya ;





Sunday, January 4, 2015

5 SEBAB kenapa saya???... Shaklee

Assalamualaikum & salam 1 Malaysia,

Luangkan masa seketika yer...

Imbas kembali, KENAPA saya jadi ahli Shaklee???



Jika sedang mencari supplemen/ vitamin untuk anda, suami, ibubapa mahupun anak-anak anda.

Hubungi saya :

Jangan segan dan malu... in shaa Allah, saya sedia membantu mengikut bajet anda.
Jika anda hendak repeat order dengan saya pun boleh... saya ok aje.
Jika anda sudah biasa mengambil supplemen produk Shaklee & mahu menjadi ahli bersama saya pun boleh juga.
Tidak kiralah... menjadi ahli sebagai pengguna ataupun bisnes.
Saya sedia membantu apa yang saya mampu.

** Saya suka jadi WAHM [Work at HomeMum]
** Saya suka vitamin,
** Saya jual vitamin...
*** JOM... sertai saya & group Jutawan Shaklee.