Monday, January 12, 2015

Hati akan tenang...

Assalamualaikum & salam 1 Malaysia,

Bersama-sama kita ingat-mengingati...



INGAT ALLAH SELALU KETIKA SUSAH ATAU SENANG.
  • ramai antara kita mudah lupa pada Allah ketika senang
  • ramai yang hanya ingat Allah bila dah susah, dilanda musibah, ada masalah, jiwa & hati kacau, tak tenang, berserabut
  • jangan hanya ingat Allah ketika susah sahaja. Ketika senang, jangan lupa panjangkan syukur, banyakkan zikir & selawat, sedekah amal jariah, banyakkan ibadah sunat, berbuat kebaikkan dengan orang-orang sekeliling, tidak sombong
  • pun begitu, Allah tak pernah berpaling bila mana ada hambanya yang ingat padaNya hanya pada waktu susah
  • berdoalah, merintihlah, merayulah kepada Allah ketika susah, ketika dianiaya, ketika dilanda resah, ketika musibah melanda - Allah tetap takkan hampakan kita & akan ada jalan keluar pada setiap permasalahan. Insya Allah.
Allah sentiasa di hati!!!...


Saya suka vitamin,
Saya jual vitamin...
Hubungi saya : 
Facebook : Yusla Mahat
SMS/ WA : 012-6855282

*** Rugi jika kengkawan malu & segan jika tidak hubungi saya, in shaa Allah... saya bantu apa yang saya mampu.
*** Mengikut bajet anda...nak cuba vitamin.
** Pernah ambil vitamin & nak sertai ahli bersama saya...yokk!!... saya ok aje.

No comments: