Thursday, April 30, 2015

Alhamdulillah - Berjaya siapkan

Assalamualaikum & salam 1 Malaysia,

Alhamdulillah... berjaya juga menyiapkan soalan persediaan untuk anak 4 tahun.

*** Si kakak 7 tahun, ummi tidak berapa bijak nak olah soalan untuk nya.
Jalan mudah beli buku latihan, yang penting berasaskan buku teks.. untuk memudahkan anak rujuk serta ummi sekali.. hihihiii..

Jom.. intai ummi perah otak untuk soalan anak 4 tahun ni... si Adib.
Banyak cakap sekarang..


Ummi buat soalan berdasarkan buku tadika anak. - untuk pertengahan tahun
soalannya tidak banyak... :
Contoh :
Matematik : 1 hingga 5
Bahasa Malaysia : huruf kecil a hingga m
Bahasa Inggeris : huruf besar A hingga M

Jika mama, ummi, ibu, mummy... nak soalan yang saya buat ni.. SMS/ WA lah... 
Saya sudi kongsi info bersama kengkawan.
** Anak saya belajar di tadika cina... 


Saya suka vitamin,
saya jual vitamin - harga mampu milik
saya mahu sihat & ceria bersama anda.

Anda mahukan vitamin, hubungi saya :

No comments: