Thursday, April 30, 2015

Jimat ruang bagasi - promo hari terakhir TODAY!!! - Shaklee

Assalamualaikum & salam 1 Malaysia,


Esok cuti .... Hari Pekerja - 1 MEI 2015.
Jumaat... Sabtu... & Ahad... anda rancang hendak balik kampung, atau bercuti..

Kami mengambil kesempatan juga untuk jumpa sanak-saudara... hihihiii.. macam raya pulak.

Lihat paparan saya :

Jimat ruang betul taww...
Sebelum ni, 3 ke 4 beg... saya packing.
Sekarang tidak lagi, 4 dalam 1 bagasi.
Macam tak percaya saja, anda cuba anda akan tahu.

Kengkawan, promo 5 vitamin.... hari ini hari terakhir untuk bulan April 2015 taww...
jangan malu & segan taww... wassap / sms saya untuk order/  mahu jadi ahli.
Best... jimat banyak & dapat cash bonus... jika nak berbisnes pun OK juga... banyak benefit yang kita boleh dapat.


Saya suka vitamin,
saya jual vitamin - harga mampu milik,
saya mahu sihat & ceria bersama anda.

Jom... hubungi saya :


No comments: