Tuesday, April 28, 2015

Anak nak peperiksaan, ummi risau - Matematik Mei 2015

Assalamualaikum & salam 1 Malaysia,

Peperiksaan pertengahan tahun 2015, tidak lama lagi.
Ibu, mama, mummy & ummi dah sediakan apa yang patut tak untuk anak kita.

Persediaan awal amat perlu, supaya anak kita tidak panik.

Saya sedang asah bakat terpendam saya membuat soalan untuk anak 4 tahun, hihihiii... macam pelik aje kan.. anak 4tahun ada exam.

Saya hantar anak saya ke tadika yang ada exam untuk lihat penilaian anak murid.
Jom... lihat soalan Matematik anak saya :
*** 4 tahun, macam kacang saja...- tapi kita harus buat soalan & gambar-gambar yang menarik.
Bagi anak kita semangat sikit..:-)



Saya suka vitamin,
saya jual vitamin - harga mampu milik,
saya mahu sihat & ceria bersama anda.

Hubungi saya :

Jangan malu & segan taww... nanti rugi.

No comments: