Thursday, December 18, 2014

Harus percaya... Testimoni Set Pantang Shaklee

Assalamualaikum & salam 1 Malaysia,

Di Kuantan, musim hujan sekarang... kawasan kampung & tanah paya sudah banjir. Masih dalam kawalan. 
Hujan masih berterusan, jadinya.. baju sudah dicuci dan jemur akan jadi lembap.
Itu kisah baju...:)
Baju harian saya, cuci di rumah & keringkan di kedai dobi layan diri.
Jika tidak buat begitu... tidak berbajulah kami.. huhuhuu...

Kita pula, hujan-hujan ni... jika imunisasi lemah lalu mudah lah di serang demam, batuk & selesema.
Orang yang ada asma.. harus berjaga-jaga. Jauhkan dari makanan yang sejuk.

Jom... baca testimoni seorang kawan saya.

Alhamdulillah.. saya tumpang gembira.
Beliau & si comel sihat. Yang penting si comel tidak meragam macam 2 kakak & abang nya.

Kengkawan yang masih was-was tentang kehebatan produk Shaklee, YOK!!!... 

Hubungi saya ; Saya akan berikan yang terbaik untuk anda & si comel supaya sihat & ceria semasa pantang dan selepas berpantang.




No comments: