Friday, December 19, 2014

Vitamin Shaklee Bagus Untuk Kesihatan

Assalamualaikum & salam 1 Malaysia,

Imbas kembali, bagusnya vitamin Shaklee untuk kesihatan kita seisi keluarga.
 
Vitamin Shaklee bagus untuk kesihatan : 
Adakah ia benar supplement terbaik untuk kesihatan tubuh badan? Pasti ramai yang mencari kebaikan vitamin Shaklee, dan mahu tahu adakah ia benar-benar bagus untuk kesihatan.

Ya, memang tidak disangkal bahawa produk vitamin Shaklee merupakan produk terkenal dan dipercayai di lebih 7 buah negara termasuk Amerika Syarikat, Kanada, China, Indonesia, Jepun, Mexico dan Taiwan. Itu satu fakta, tetapi sejauh mana fakta ini ada kebenarannya?

Produk Shaklee bukan produk biasa. Ia telah menjalani pelbagai ujian termasuk lebih daripada 100,000 ujian kualiti untuk mengesahkan ia merupakan sumber kesihatan tubuh badan yang selamat dan terjamin terbaik. Malah, Shaklee memperuntukkan lebih daripada $250 juta untuk ujian klinikal, penyelidikan dan pembangunan produk.

Vitamin Shaklee Bagus Untuk Kesihatan :

Vitamin Shaklee bagus untuk kesihatan tubuh kerana ia dihasilkan dari sumber-sumber tumbuhan yang telah diyakini secara saintifik mempunyai khasiat terbaik. Ia bukan diperbuat dari sumber haiwan, jadi keraguan mengenai status halal tidak timbul apatah lagi setelah ia mempunyai pengiktirafan sijil halal daripada badan antarabangsa yang diperakui oleh Jakim.

Vitamin Shaklee Bagus Untuk Kesihatan

Reputasi Shaklee Vitamin Kesihatan

Reputasi Shaklee sebagai antara jenama terbaik di dalam produk kesihatan memang tidak dinafikan lagi. Ramai yang telah menggunakan produk-produk kesihatan terbaik Shaklee ini, dan mendapat manfaat daripada pengambilannya.

Apa yang ditawarkan oleh Shaklee memang sesuai dengan tubuh badan, apatah lagi ia merupakan makanan tambahan atau supplement untuk tubuh. Bukan dalam kategori ubat, vitamin Shaklee menawarkan set supplement yang boleh diambil hari-hari, dijadikan sebagai pelengkap kitaran makanan seorang manusia yang mementingkan kesihatan sempurna dan terbaik.

Vitamin Shaklee bagus untuk kesihatan tidak kira jantina. Ia merupakan produk kesihatan dan bukannya ubat, ia adalah vitamin dan supplement yang bagus untuk pemakanan semula jadi yang mempunyai rangkaian pengedar jualan terbesar di Malaysia. Ia sangat selamat. Ramai yang telah mengakui bahawa produk vitamin Shaklee adalah bagus untuk kesihatan sekeluarga. Setiap set vitamin Shaklee ada kebaikan khusus untuk sesuatu tujuan.

Pelbagai Set Produk Vitamin Shaklee Untuk Kesihatan

Produk vitamin Shaklee terdiri daripada beberapa set yang mengkhusus kepada masalah kesihatan tertentu, dan diantaranya ialah:
  • Set kurus vitamin Shaklee
  • Set Vita-Lea - multivitamin Shaklee
  • Set vitamin Shaklee untuk kecantikan kulit - B-Complex, Vita-C dan Vita-E Complex
  • Set vitamin untuk penyusuan Shaklee
  • Vitamin set kurus Shaklee untuk ibu menyusu
  • Set vitamin Detox Shaklee untuk keluarkan toksin daripada badan
  • Set vitamin Shaklee untuk cegah boroi

Yang mana satu pilihan anda, mengikut bajet :

 
Jangan malu & segan dengan saya,

Hubungi saya :
Facebook : Yusla Mahat,
WA/ SMS : 012 6855282


No comments: