Tuesday, July 7, 2015

PERCUMA Vitalea - multivitamin [JUN ~ OKTOBER 2015]

Assalamualaikum & salam 1 Malaysia,

Jom... siapa nak multivitamin percuma.
Mudah saja... anda nak sihat kan... 

  1. Hubungi saya : 
  2. Saya akan terang secara mendalam macam mana nak dapat percuma Vitalea tersebut.   BUKAN saya bagi taww...
  3. Pendaftaran RM85 seumur hidup mengikut kuota, semua layak sertai ahli. Insan yang berumur 18 tahun ke atas lah yerrr... hihihiiii...
  4. Saya daftarkan secara online secara automatik akan dapat SID no. 
  5. Setiap ahli baru yang sertai bersama saya, in shaa Allah... akan saya ajar & beri ilmu apa yang saya tahu. Tak elok, kedekut ilmu.. Allah s.wt tidak suka umatNya pentingkan diri sendiri.
  6. SID baru daftar dari bulan JUN hingga Oktober, sekali beli anda layak mendapat Vitalea - mahal taww... multivitamin secara PERCUMA, takde orang nak bagi kita percuma.
1 biji VITALEA mengandungi 19 vitamin yang badan kita perlukan:


Saya suka vitamin,
saya jual vitamin - harga mampu milik,
saya mahu sihat & ceria bersama anda.

**Jangan malu & segan dengan saya yerrr... nanti rugi.


No comments: