Tuesday, July 7, 2015

Jangan amalkan pembaziran yerr...

Assalamualaikum & salam 1 Malaysia,

Inilah masa yang sesuai untuk kenal lebih dalam tentang Basic H, pencuci serbaguna yang selamat dari bahan kimia dan pastinya bebas paraben. Semua tentang Basic H akan ditemui dalam entry ini...insyaaAllah..
Info berguna untuk kita yang suka buang sayur dah layu.. huhuhuuu... :

Sayur yg dah layu jangan kita buang k...membazir...dgn BASIC H, anda memang boleh sangat berjimat. Rendamkan sahaja sayur anda yg dah kelayuan tu dalam air & titikkan beberapa titis BASIC H.


In shaa Allah, sayur-sayuran tu jadi segar semula. Dulu, saya pun tak percaya magik apakah ini. Tapi, bila dah buat & tengok depan mata...memang real lah....
*nak berjimat? Boleh sangat
*tak ada pewangi & bahan kimia

Saya suka vitamin,
saya jual vitamin - harga mampu milik,
saya mahu sihat & ceria bersama anda.

Hubungi saya :

No comments: