Sunday, March 22, 2015

Ponn..!!ponnn...!!! lagi 5 hari lagi - promo 3 vitamin

Assalamualaikum & salam 1 Malaysia,

Kepada pembaca blogger, 

  • Yang suka minum susu,
  • Yang suka sihat
  • Yang suka ceria 
  • Yang suka muda sebelum usia
  • Yang mahukan gigi & tulang yang sihat
  • Yang kerap letih
1. Jom... borong ESP dengan saya.
Sebelum Harga naik... 
Bukan apa, risau bulan April 2015 nanti.

Beli 6 dapat 7!!!...
Beli 2 potongan 5%

Anda suka jika...

  • Kesuburan paling bajet untuk suami - hadiahkan yokk!!!...
  • Rambut tidak gugur
  • Baru membuat pembedahan luar - nak pulihkan luka cepat & tanpa kesan yang dalam
  • Berpantang bersama zinc complex
2. Jom... dapatkan zinc complex dari saya

Beli 3 dapat 4
Vitamin paling murah!!... 

Kita suka, jika Anak kita...
  • Sentiasa sihat
  • Sentiasa ceria tanpa makan sayur-sayuran & buah-buahan
  • Sentiasa aktif 
  • Tidak suka makan ubat
  • Tidak banyak kerenah
Buat stok.. untuk anak kita
Beli 3 dapat 4!!!

3. Jom... dapatkan Vitalea Kids untuk anak kita.
    Multivitamin chewable - rasa masam-masam manis.. buah anggur.


Jangan malu & segan, nanti rugi...

Saya suka vitamin,
saya jual vitamin,
saya mahu sihat & ceria bersama anda..







No comments: