Tuesday, August 19, 2014

Terpaksa Berhenti Merokok - Vivix Shaklee

Assalamualaikum,

Semoga hari ini kita dan keluarga sentiasa sihat. Dilimpahkan rahmat dan kasih sayang daripada Allah.

Manfaat VIVIX shaklee :



Jom.. baca testimoni Perokok berhenti sebab Vivix :

"Betul ke Vivix boleh membantu orang untuk berhenti merokok?"

Jawapan saya, "Insya Allah, Vivix akan menyebabkan orang itu 'terpaksa' berhenti merokok sebab rokok akan rasa pahit selepas menggunakan
Vivix secara konsisten"

Walau bagaimana pun, ia masih bergantung kepada kemahuan 
dan kesungguhan perokok itu sendiri.

Testimoni lagi : suami 'terpaksa' berhenti merokok selepas menggunakan
Vivix.

Ini Testimoni Beliau : Di tulis oleh Pn Arbayah

Alhamdulillah....nampak dah hasil usaha saya bulan lepas.

En.somi dah tak merokok!! Semoga istiqomah...

  • Bagaimana saya mempromosikan pada somi supaya berhenti merokok? :
1. Saya cerita apa yg Dr. Azizan pesan...seingat saya ini juga pesanan
 guru Dr. Azizan..."Bagaimana Allah swt nak limpahkan rezeki kpd kita 
jika kita sendiri membinasakan diri/tak jaga diri tidak bersyukur dengan
apa yg dikurniakan oleh Allah dengan menghisap rokok?"

* Soalan panjang, cer fikir? Allah nak bagi lebih ke kat kita kalau kita
 ni merokok?

2. Asbab bulan puasa Ramadhan yang lepas ..  Dah memang tak merokok... Jadi dia teruskan usaha tidak merokok

3. Asbab promosi vivix bulan lepas..menyebabkan somi tak nak merokok...vivix membuatkan perokok rasa pahit bila merokok

4. Atas kemahuan dan kesedaran sendiri....sebab somi sayang saya dan anak2...sebab tu dia berhenti merokok...

Alhamdulillah...

Semoga apa yang dikongsikan ini sedikit sebanyak memberi keyakinan kepada kita untuk membantu diri sendiri atau ahli keluarga atau
saudara mara untuk berhenti merokok.

Jika anda berminat untuk mencuba, pastikan anda mendapatkannya
daripada saya. Insya Allah saya akan kongsikan cara makan Vivix
dengan betul.

Hubungi saya :

No comments: