Sunday, August 7, 2016

Promo Ogos2016 - Ostematrix

Assalamualaikum & salam 1 Malaysia,

Ramadhan dah lama meninggalkan kita... Syawal pun sama...
Semoga tahun hadapan... Ramadhan & Syawal datang lagi, in shaa Allah

Sudah lama saya tak berblog... huhuhuu... pelbagai urusan yang tidak dapat dielakkan perlu saya selesaikan.
Sekarang ni, kena ambil masa seketika... coret apa yang ada di fikiran saya.

Saya sayang blog saya... & kengkawan blogger yang lain.. jangan lupa singgah blog saya yerrr...
In shaa Allah... saya akan cuba ziarah blog kengkawan.

Hari ni, 7hb Ogos... baru berkesempatan kongsi info promo produk Shaklee :


** Beli 2 botol dengan potongan 5%
*** Beli 6 dapat 7 dengan kata lain : beli 6 PERCUMA 1... hihihiii...

[nak buat stok, sendiri amat digalakkan... sebab tarikh luputnya lambat : hujung tahun 2017


Hubungi saya :


** Janganmalu & segan, nanti RUGI...**

No comments: