Friday, January 8, 2016

Ibu hamil perlukan Multivitamin

Assalamualaikum & salam 1 Malaysia,

Jom... Baca info ringkas :

Kenapa IBU HAMIL perlukan Multivitamin??
Tujuannya untuk menjaga kesihatan ibu & bayi dalam kandungan dan mahu anak lahir cergas dan bijak.

Kadang kala sukar untuk ibu mendapatkan diet yang seimbang terutama sekiranya mengalami masalah loya, muntah, tiada selera makan dan terlalu sibuk di pejabat, maka suplemen mungkin dapat membantu anda mendapatkan nutrient yang diperlukan.

Vitamin Asas Ibu Hamil:

 
** Harga mampu milik, saya kongsikan bersama anda


HANYA mahu:

1 vitamin saja : Multivitamin Vitalea - sesuai untuk ibu hamil [RM90 termasuk pos/COD]


***

Saya suka vitamin,
saya jual vitamin - harga mampu milik,
saya mahu sihat & ceria bersama anda.

Hubungi saya :

** Jangan malu & segan dengansaya, nanti RUGI...

No comments: