Monday, September 7, 2015

Testimoni Peppermint Ginger-Plus Shaklee

Assalamualaikum & salam 1 Malaysia,

Penangan Peppermint Ginger-plus Shaklee :
Testimoni seorang makcik berumur 60an, kerap sedawa (bila diurut dadanya).
Saya suruh cuba ambil 2 biji vitamin Halia - amalkan setiap hari, 
[saya bagi cuba 10biji, dapat makan untuk 5 hari]
kurang sedawanya... angin di bawah pulak yang berbunyi. 
Berdentam-dentum... anak-anaknya cakap... hahahaa... gelak saya dengar.

Saya suka makcik-makcik yang adu masalah kesihatannya pada saya. 
Saya kongsi info & vitamin apa yang sesuai untuk mereke.
Alhamdulillah... buat masa ni, makcik-makcik yang saya bagi vitamin suka & berpuas hati.
Ada yang terus order dengan saya.

** Saya sayang makcik-makcik yang order vitamin kat saya, macam saya sayang mak saya.**


Saya suka vitamin,
saya jual vitamin - harga mampu milik,
saya mahu sihat & ceria bersama anda.

Hubungi saya :



No comments: