Thursday, September 17, 2015

Jenis hukuman/denda di sekolah dulu boleh sekarang TIDAK boleh

Assalamualaikum & salam 1 Malaysia,

Zaman sudah berubah... cikgu denda anak murid, ibubapa ambil tindakan.

Cer, imbas kembali :

Gambar denda di atas, saya pernah kena... teringat cikgu-cikgu.
Pembaris kuning panjang 1 meter / rotan tak pernah lupa bawa semasa mengajar.. huhuhuuu...




***

Saya suka vitamin,
saya jual vitamin - harga mampu milik,
saya mahu sihat & ceria bersama anda.

Hubungi saya :

2 comments:

Unknown said...

untung la murid2 sekarang... tapi saya rasa guru kenakan denda pun bersebab... dan jika denda tu tidak melampau... masih boleh diterima... saya pernah kena denda berdiri sepanjang waktu kelas sebab tertinggal buku...hehe.. tapi itu masih ok lagi kan sebab memang salah saya.. cuai.. hehe..

Unknown said...

Ummi sokong..