Saturday, August 22, 2015

telefon bimbit jadi milik anak

Assalamualaikum & salam 1 Malaysia,

Kengkawan yang mempunyai anak pernah tak alami situasi macam saya sekarang?
Jika handphone dah terlepas tangan anak, susahnya nak minta...
ada saja alasan nya.

  • ummi tak sayang adik lah,
  • asyik-asyik ummi saja guna handphone - huhuhuuu.. sedihnya.
  • adik pakai sekejap aje... - bateri kong.. baru bagi ummi. tak terjawab ummi dibuatnya.
Ummi tak boleh iklan di mukabuku hari ini.

Handphone laa... yang banyak bantu ummi dalam bisnes online - kedai ummi. 
Nak tambah-tambah duit poket ummi, anak...


Saya suka vitamin,
saya jual vitamin - harga mampu milik,
saya mahu sihat & ceria bersama anda.

Hubungi saya :
Yusla Mahat
WA/ SMS : 012 6855282

***Jangan malu & segan yerr... nanti rugi.


No comments: