Sunday, August 23, 2015

Takut nak operate

Assalamualaikum & salam 1 Malaysia,

Kisah seorang makcik tokeh sate :

Berumur lewat 60an, kerap sakit-sakit sendi di bahagian pinggang. Terlalu takut bila disuruh buat rawatan doktor.
Bila tidak tertahan kesakitan, makcik tokeh sate terpaksa juga pergi klinik untuk pemeriksaan sendi & tulangnya.
Doktor sekadar memberi ubat & suntikan untuk menahan sakit.
Pemeriksaan susulan, doktor membuat x-ray : didapati tulang reput, perlu pembedahan dengan segera. 


Pembayaran pembedahan perlukan modal yang besar : 

  • RM 8000 ke RM 10000 - hospital kerajaan
  • RM 15000 ke  RM 25000 - hospital swasta
Disebabkan faktor usia, makcik terlalu risau & takut.

Alhamdulillah... 
Hampir 1 minggu, makcik tokeh sate ambil set sendi & tulang.. kurang sakit sendinya tidak seperti sebelum ambil vitamin.

Makcik tokeh sate ini adalah makcik saya.
Saya tolong apa yang saya mampu. 
Ikhlas dari saya, vitamin : Ostematrix & AJHT




** Nak promote sikit : jika kengkawan suka makan sate Kajang, pergi lah makan sate Kajang makcik saya ni.. di Kota Damasara.OKEY.


Saya suka vitamin,
saya jual vitamin - harga mampu milik,
saya mahu sihat & ceria bersama anda.

Hubungi saya :

No comments: