Wednesday, August 26, 2015

Punca Lemah Dan Mengantuk

Assalamualaikum & salam 1 Malaysia,

Mengapa kita mengantuk yerrr.... 
Jika malam : memang masa untuk kita rehatkan minda & mata.. 
Jika siang : sendiri mahu tahu laa... hihihiiii.. jangan marah yerrr..
[sebab mata saya dah mula mengantuk.. mahu tidur..ZZzzzz..]

Adakah kita sering berasa lemah dan adakalanya mengantuk? Ia normal mungkin kerana kita banyak melakukan aktiviti. Namun jika ia sering berlarutan dalam kehidupan kita, ia perlu dilihat apakah punca sebenar perkara ini berlaku dalam hidup kita. 

Selamat malam, maafkan orang sebelum tidur yerr..
PENTING, doa tidur & niat yang elok saja untuk esok. In shaa Allah...


Saya suka vitamin,
saya jual vitamin - harga mampu milik,
saya mahu sihat & ceria bersama anda.

Hubungi saya :

No comments: