Thursday, August 13, 2015

Mahu vitamin dengan segera

Assalamualaikum & salam 1 Malaysia,

Nak khabar ni : kengkawan & keluarga mengamalkan pengambilan vitamin/ supplemen dengan kata lain makanan tambahan, setiap hari.
Tanpa disedari, vitamin habis....

** Jangan risau, kiranya anda mahu segera saya boleh cod :

Kengkawan yang berada di Indera Sempurna, Taman Tas dan yang berdekatan dengannya... 
COD di tempat lain - Gaint ataupun kita roger-roger di tempat yang sesuai.
In shaa Allah... saya ada stok, yang penting WA/ SMS dahulu bukan apa takut saya kehabisan stok.
Jika anda hubungi saya sebelum pukul 11.30 pagi, anda memang mahukan vitamin dengan segera.. saya boleh order terus dalam sistem. 
Parcel vitamin dari Shaklee akan sampai esoknya - masa bekerja.

Jangan malu & segan yerr dengan saya.

Saya suka vitamin,
saya jual vitamin - harga mampu milik,
saya mahu sihat & ceria bersama anda.

Hubungi saya :

No comments: