Thursday, August 6, 2015

Kelakar campur marah

Assalamualaikum & salam 1 Malaysia,


Seperti biasa, setiap pagi lepas solat  subuh... 

Tugas ummi :

  • sediakan sarapan & bekalan anak-anak,
  • tunjukan pakaian sekolah mereka,
  • biasa stokin pakai di dalam rumah, 
Tugas papa :
  • hantar anak ke sekolah & tadika
Papa & anak-anak dalam perjalanan ke sekolah, ummi buat sarapan untuk papa pula.

**Kisah semalam : Anak girl saya Farhana, nak pakai stokin dalam kereta katanya. 
OK... ummi tidak kisah. 
Mungkin dalam perjalanan berbual panjang hingga lupa pakai stokin & kasut sekolah, tanpa sedar Farhana ditegur oleh cikgunya. 
Hihihiii... anak-anak...

**Adib dah beritahu papanya, tapi dimarahinya pulak... kesian anak bujang ummi.

**Adib nak jadi penyelamat.. kena marah lah...pulak.

Kes seperti ini, pernah terjadi dengan papanya... 5 tahun yang lalu.. masuk mesyuarat pakai selipar jepun... hahahaa...


Saya suka vitamin,
saya jual vitamin - harga mampu milik,
saya mahu sihat & ceria bersama anda.

Hubungi saya :



2 comments:

DILA ELLA said...

Macam2 ragam anak kan :)

Unknown said...

cutenya gelagat2 ank2 kita kan