Tuesday, August 25, 2015

2 vitamin boleh kurangkan perit tekak anda.

Assalamualaikum & salam 1 Malaysia,

Alhamdulillah.. saya dah memasak untuk hidangan tengahari ini.

Masakan simple saja : Nasi putih berlaukan ; Sup sayur campur + Sambal tumis sardin & telur dadar.
Mudah kan...

Cuaca sekarang tidak menentu, kejap panas.. kejap hujan...

Tekak mulalah terasa perit, jangan abaikan yerr... nanti jadi tonsil.

Vitamin yang sesuai untuk mengatasi masalah Tekak Perit :

  1. Vitamin C SR - setiap 2 jam sekali telan 1 biji
  2. Chewable Vita-C - kemam-kemam macam gula-gula setiap 1 jam.
Vitamin C Shaklee ini, mudah larut air.. anda jangan risau. Vitamin dari sumber alam semulajadi tanpa bahan kimia. OK.


Anda mahukan vitamin C SR & Chewable Vita-C, jangan malu & segan dengan saya K. 
Saya sedia membantu. - mengikut bajet anda.

Saya suka vitamin,
saya jual vitamin - harga mampu milik,
saya mahu sihat & ceria bersama anda.

Hubungi saya :
Yusla Mahat - 012 6855282

No comments: