Thursday, July 23, 2015

Promo YES Shaklee - Julai hingga Oktober 2015

Assalamualaikum & salam 1 Malaysia,

Mood raya masih membara...
Raya.. raya...juga, kesihatan & pemakanan perlu kita jaga yerrr...:)

Jom.. order set promo YES dengan saya,
Harga LUAR biasa dari biasa. Alhamdulillah... dah ramai pelanggan saya order.
Lagi.. best jika sertai ahli, dapat Vitalea secara percuma - mahal taww... 1 botol bawah RM 100
bagi saya lah...termasuk pelanggan saya.

Lihat yerr.. paparan saya :

1. Diet secara sihat ;

2. Kesihatan ibu hamil dan anak dalam kandungan ;

3. Kesihatan ibu & si manja comel sentiasa sihat & bertenaga sepanjang hari berpantang ;


**** Untuk kita yang tidak hamil & berpantang pun digalakkan mengambil set promo di atas, anda pasti BERPUAS HATI.
***Kepada mereka yang utamakan kesihatan dalaman dan luaran tidak kira perempuan ataupun lelaki.


# saya suka vitamin,
saya jual vitamin -harga mampu milik,
saya mahu sihat & ceria bersama anda.
Hubungi saya :

No comments: