Friday, July 3, 2015

Info B Complex

Assalamualaikum & salam 1 Malaysia,
Info ringkas tapi padat taww... hihihiiii...

Jom.. luangkan masa anda seketika,

B-COMPLEX :



Spektrum Penuh Lapan Jenis Vitamin B 

Vitamin B untuk Kesihatan yang Baik 
Adakah bekalan Vitamin B anda mencukupi? 
Tekanan harian, pengambilan alkohol dan sesetengah ubat preskripsi boleh menyumbang kepada risiko kekurangan vitamin B. Vitamin B memainkan peranan penting dalam keseluruhan fungsi tubuh, daripada sintesis DNA hinggalah kepada metabolisme untuk penghasilan tenaga.

B-Complex 
Shaklee B-Complex membekalkan spektrum vitamin B yang lengkap dalam kuantiti yang seimbang bagi memenuhi masalah kekurangan vitamin B dan menyihatkan tubuh anda.

Perbezaan Shaklee : 

Sistem Penyerapan Bioaktif Berpaten 

B-Complex dilengkapi sistem engangkutan nutrient berpaten untuk meningkatkan penyerapan nutrien penting - asid folik. Kuantiti asid folik yang mencukupi dalam diet wanita hamil telah terbukti berkesan untuk mengurangkan risiko kecacatan otak atau saraf tunjang pada bayi yang baru lahir.

JOM... buat stok untuk anda dan keluarga.
Order 3 dapat 4.. harga luar biasa dari biasa dari saya.
** Jangan malu & segan taww...

Saya suka vitamin,
saya jual vitamin - harga mampu milik,
saya mahu sihat & ceria bersama anda.
Hubungi saya :

No comments: