Tuesday, June 30, 2015

Sempena nak raya - hadiahkan mak..ayah vitamin Shaklee

Assalamualaikum & salam 1 Malaysia,

Baju raya.. dah beli untuk :

  • diri sendiri,
  • suami,
  • anak-anak,
Mak dan ayah serta mak dan bapa mertua... tidak mahu baju raya, kata mereka adik, kakak dan abang dah belikan serba lengkap.
JADI... apa kata, kita hadiahkan vitamin untuk mak, ayah, mak serta bapa mertua.
Jika rasa macam mahal saja nak beli set... paling murah pun ada...
Vitamin OSTEMATRIX - pil kalsium. 
Orang tua kita ada yang tidak suka minum susu tepung, in shaa Allah... Ostematrix dapat meringankan masalah kesihatan insan yang kita saya. - asbab, dengan izin Allah s.w.t

*** 1 botol 120 biji RM60 termasuk postage / cod.
** Nak murah lagi boleh juga, jom sertai ahli bersama saya.
* Daftar rm85 - order online - dapat Vitalea [percuma lagi].


Tak rugi apa-apa pun... jika insan yang kita saya nak lagi vitamin, terus order online - 2 ke 3 hari waktu bekerja akan sampai ke rumah mereka.
MUDAHkan...

Nak tahu lebih lanjut lagi...
JOM...
Hubungi saya :

Saya suka vitamin,
saya jual vitamin - harga mampu milik,
saya mahu sihat & ceria bersama anda.

No comments: