Tuesday, May 19, 2015

Set Lengkap : Ibu HAMIL Shaklee - MEI 2015

Assalamualaikum & salam 1 Malaysia,

Jom... dalam bulan MEI 2015, Shaklee ada promo istimewa untuk kengkawan yang mahu bervitamin taww.... memang best.
JIMAT banyak... kesihatan terjamin, in shaa Allah...

Set Lengkap Ibu Hamil :

*** Harga 1 set tiada promo : RM600 ke atas
** Anda mahukan harga mampu milik, jom.. hubungi saya.

Cadangan saya :
*Nak kongsi dengan kengkawan anda : 
contoh ; Anda mahu ESP+Bcomplex+Vitalea - Ibu hamil tri1 & berjeragat
              Kawan 1 : Ostematrix+Omegaguard - untuk tulang&sendi
              Kawan 2 : Vitamin C SR  - untuk ketahanan imunisasi


Anda tidak hamil... pun boleh ambil juga, macam saya... hihihiiii...
Badan sentiasa sihat, bertenaga, tidur lena, tidak sakit kepala [macam saya dulu tekanan darah rendah], sembelit pun tiada juga. 

Saya suka vitamin,
saya jual vitamin - harga mampu milik
saya mahu sihat & ceria bersama anda.

Hubungi saya :


No comments: