Wednesday, May 13, 2015

Percuma Vitalea Shaklee

Assalamualaikum & salam 1 Malaysia,

Jom.. sertai ahli Shaklee bersama saya.
Bulan ni, paling BEST taww. Dah daftar ahli & beli vitamin secara automatik dapat vitamin Vitalea.

Kenapa percuma yer??...
Sempena genap 100 tahun usia Multivitamin Shaklee ini di dunia, kami dengan berbesar hati ingin memberikan Multivitamin ini secara PERCUMA kepada semua ahli baru. Anda hanya perlu membeli mana-mana satu produk Shaklee ketika mendaftar sebagai Ahli Shaklee.. Mahal tawww...Multivitamin ini bernilai RM94 dan pastinya sangat istimewa kerana telah wujud di dunia ini sebegitu lama...  100 TAHUN!

Imbas kembali Mutivitamin : Vitalea



Saya suka vitamin
saya jual vitamin - harga mampu milik
saya mahu sihat & ceria bersama anda.

Mahukan vitamin, hubungi saya :



No comments: