Wednesday, April 22, 2015

Testimoni Set Sendi & tulang warga emas. - Shaklee

Assalamualaikum & salam 1 Malaysia,

Jom.. kita hadiahkan vitamin untuk ibu bapa kita.
Mereka tak akan beritahu pada anak tentang kesakitan nya.
Kita sebagai anak harus peka sikap ibubapa kita.. 
Ibubapa kita tak mahu susahkan kita.. 

Luahan ibu kepada bapa : " telefon lahh.. along, ibu sakit lulut bila nak bangun dari solat"
Bapa cakap : "kita jangan susahkan along, penat along bekerja cari duit"
Sedihkan.. bila kita dapat dengar perbualan antara ibu & bapa kita jika gitu.

** Jika kita beritahu nak bagi vitamin, pasti ibubapa kita tak mahu... - anggapan mereka tak mahu susahkan anak.



Vitamin yang saya maksudkan adalah set Sendi & Tulang.

Jom.. lihat testimoni seorang kawan hadiahkan kepada ibunya.

Saya suka vitamin,
saya jual vitamin - harga mampu milik
saya mahu sihat & ceria bersama anda

Hubungi saya ;


No comments: