Wednesday, April 15, 2015

Kek Moist semudah ABCD

Assalamualaikum & salam 1 Malaysia,

Nak kongsi info... sedih.. huhuhuu...
Saya pernah paparkan resepi kek milo kan... kecewa... buat tak lulus, saya pun tak tahu.. kenapa tak menjadi kek milo.
Rupa kek ada.. ada terlalu manis.. suami & anak-anak makan macam kerana terpaksa saja.
Mungkin dia orang nak cakap tak sedap.. takut ummi nya kecewa kot...:(

Cuba cari resepi mudah di kek coklat dengan pertolongan pak Google,
dah jumpa.. memang mudah... tak jadi juga.
Kesudahannya, tong sampah jadi mangsa.
Kesian.. kek coklat...

Kek Moist - 500gram : RM20 tidak termasuk postage.

**Mudah saja, jika kita guna tepung kek moist ni...
HANYA masukkan :

  1. Minyak masak,
  2. Air
  3. Telur &
  4. Adukan
  5. Akhir sekali, kukus ataupun bakar..
  6. SIAP


Memang berbaloi bagi kita...
Macam saya la.. anak-anak feberate kek moist..
Sekali beli - RM1 dapat 3 kek cawan kecil saya.. ciputtt... anak saya tak cukup.. 3 cawan kecil tu.. kena beli RM3.. dapatlah 9 kek cawan kecil.. makan sorang.

Itu belum kira beli dalam bekas - RM5.. ada kedai jual RM7.

Saya tak kedekut bab makan... tapi, jika dah hari-hari anak-anak minta - poket ummi pun jadi kering. Hihihiiii...

Saya jumpa tepung kek moist ni, di mukabuku.. nama fanpage tak ingat.
Sekiranya, kengkawan nak order dekat saya pun boleh juga..

Saya sedang mengukus kek moist ni lah.. guna tepung abcd.
Tepung kek moist abcd ni... boleh kukus / bakar.
Macam saya belum ada oven so, saya kukus saja laa...:)

In shaa Allah.. lepas siap saya angkat gambar.. kek cawan comel saya tu yerr...


*** Opsss... jika anda mencari vitamin, hubungi saya juga tawww....

Saya suka kongsi yang elok saja.

Saya suka vitamin,
saya jual vitamin - harga mampu milik.
saya mahu sihat & ceria bersama anda.


No comments: