Wednesday, April 1, 2015

5 vitamin promo bulan April 2015 - Shaklee

Assalamualaikum & salam 1 Malaysia,

Isu GST... paling hanyat di mukabuku.
Jangan salahkan kerajaan 100% pasal GST. Ada baik & buruknya..
Jadi.. kita pandang yang baik saja K.

Sempena bulan April 2015, saya nak kongsi info :
Promo 5 vitamin :

  1. GLA Beli 6 dapat 7
  2. Vitalea kanak-kanak Beli 3 dapat 4
  3. Lecithin
  4. DTX
  5. Cinch - Coklat & Latte
Best kan... vitamin merupakan makanan tambahan kita. Umpama, keperluan kita demi kesihatan luar & dalam untuk diri sendiri & keluarga. Supaya sentiasa sihat & ceria, in shaa Allah...

** In shaa Allah, saya akan buat poster comel untuk tatapan kengkawan.


Saya suka vitamin,
saya jual vitamin,
saya mahu sihat & ceria bersama anda.


Jangan malu & segan dengan saya, hubungi saya :


No comments: