Tuesday, March 3, 2015

Set BAJET Bersalin PROMO Shaklee

Assalamualaikum & salam 1 Malaysia,

Kengkawan sedang hamil... TAHNIAH.
Sedang menghitung hari... saat yang dinanti-nantikan.
Semoga anda & bayi sihat dan selamat.

Jangan lupa jaga pemakanan & kesihatan yerr...

Tak cukup bajet nak beli set berpantang... 
Tak tahu yang mana pilihan produk, macam-macam jenama sekarang... 
JANGAN salah beli nanti tak makan.. AKAN berlaku pembaziran.
Akibatnya, semasa berpantang & lepas berpantang... kerap letih & stress.

Yang penting : PILIHLAH!! produk tanpa bahan kimia, bertenaga & bayi tidak meragam semasa berpantang.
PALING UTAMA : HALAL

*Set ini amat sesuai kepada ibu bersalin secara normal mahupun c-ser.
** Kengkawan telah menjalankan pembedahan... pun amat digalakkan, supaya luka pembedahan cepat pulih.

Jom... dapatkan set BAJET promo Shaklee dari saya :



Anda tak kan rugi apa-apa... 
Mahukan set PENUH berpantang bersama Shaklee, lihat paparan saya :

Saya lampirkan bersama Testimoni 

Mengikut bajet anda, 
* Bajet RM100 - Set A
** Bajet RM150 - Set promo bulan Mac'15 & Set B
*** Bajet RM150 ke atas - Set C, 
*** Bajet RM250 ke atas - Set D &
*** Bajet RM350 ke atas - Set E


Hubungi saya ;


Jangan malu & segan yerr... saya OK saja.

Saya suka vitamin,
saya jual vitamin,
saya nak sihat & ceria bersama anda.

No comments: