Wednesday, March 11, 2015

Flashcard anak

Assalamualaikum & salam 1 Malaysia,

Hari ni, tugas tambahan saya, nak buat flachcard untuk anak boy saya.
Al-maklum laa... anak girl pembelajaran nya berbeza dengan anak boy...

Rujukan ummi untuk buat flashcard  yang diberi oleh teacher adib :


Farhana lebih fokus belajar
Adib banyak bermain & tidak fokus... boleh pening kepala ummi dibuatnya.

Minggu ni, Farhana sedang menjalani PKSR 1 dalam tahun 1... ummi berharap Farhana dapat menjawab kertas soalan dengan tenang...

Jadual PKSR 1 - Mac 2015 :
10.3 : Bahasa Malaysia,
11.3 - Bahasa Cina & Matematik
12.3 - Sains & Bahasa Inggeris

Ummi sentiasa mendoakan anak-anak dalam keadaan tenang semasa menuntut ilmu di dunia & akhirat.


Saya suka vitamin,
saya jual vitamin,
saya mahu sihat & ceria bersama anda.

Mahukan vitamin, hubungi saya :

No comments: