Wednesday, November 12, 2014

Combo set bersama Omega Guard Shaklee

Assalamualaikum & salam 1 Malaysia,

Jom... Kita lihat vitamin combo bersama Omega Guard Shaklee ;


  1. Set Minda Bijak+Imun (kanak-kanak) : Omega Guard + Meal Shakes
  2. Set Ibu Hamil / menyusu : Omega Guard + ESP
  3. Set Ibu Hamil/ berpantang/ menyusu/ buasir : Omega Guard + Ostematrix
  4. Set kulit cantik/ imun : Omega Guard + Vitamin C 500mg
  5. Set jantung/ keintiman/ kulit cantik : Omega Guard + Vitamin E
  6. Set kesihatan wanita : Omega Guard + GLA
  7. Set sakit sendi&tulang : Omega Guard + AJHT
  8. Set bakar lemak/ kuruskan badan : Omega Guard + Lecithin
  9. Set bakar lemak/ detoks : Omega Guard + Herbalax
Saya belum berkesempatan hendak create p.point, in shaa Allah... Jika ada masa, akan saya lampirkan di blog saya ni untuk tatapan kengkawan.

Berminant, nak order / mahu cuba... Hubungi saya k.
Jangan malu & segan... 
Sms/ wassap 0126855282
In shaa Allah.... Saya akan bantu apa yang saya mampu. Special price for this month promo Omega Guard Shaklee.. :-)

No comments: