Saturday, June 21, 2014

Minuman Elektrolit - Performance Drink Shaklee

Info tentang elektrolit :
Antara elektrolit yang utama dalam badan adalah Sodium ion, Chloride Ion, Magnesium ion Calcium Ion, Potassium ion. 
Fungsi elektrolit adalah untuk mengawal keseimbangan air dalam badan dan menghasilkan impuls elektrik yg digunakan oleh saraf-saraf dan otot-otot badan. 

Anda sedang mencari minuman elektrolit, pastikan pilihan anda adalah yang terbaik untuk diri sendiri dan keluarga anda. Pilihan saya semestinya Performance Drink Shaklee. Kenapa? rasanya yang lazat, yg penting ia tak bergas dan atas sebab sebab dibawah .... Kelebihan Performance Drink Shaklee:
  1. Ia terbukti secara klinikal  dapat menyokong tahap hidrasi lebih cepat berbanding air. 
  2. Performance Drink juga mempunyai lebih banyak elektrolit dan menyalurkan lebih banyak tenaga berbanding jenama minuman hidrasi lain.
  3. Campuran Elektrolit OPTI-LTYE™ proprietari dengan campuran unik karbohidrat dapat memberikan tenaga segera dan berkekalan bagi menyokong hidrasi optimum.
  4. Terbukti secara klinikal:Ujian makmal terhadap atlet dengan pencapaian cemerlang menunjukkan yang Performance Shaklee dapat mengurangkan kehilangan bendalir bagi meningkatkan hidrasi, memelihara tahap gula dalam darah bagi mengekalkan keupayaan tenaga dalam meningkatkan stamina
  5. Tidak mengandungi perasa tiruan, pemanis atau sebarang bahan pengawet tambahan.

Antara produk terbaik Shaklee... beza? memang berbeza
   Hai kawan-kawan, jangan pandang remeh kepentingan minuman elektrolit kerana jika kandungan elektrolit tak seimbang dalam badan atau terganggu, ia boleh membawa maut. Dan satu lagi, kalau anda mengalami haus terlampau, kulit bibir mengelupas atau rasa mual itu juga tanda2 badan sedang menghadapi tahap dehidrasi yang terlampau. jadi sila lah bancuh segelas Performance Drink Shaklee hari ini. Ia memberi tahap hidrasi lebih baik berbanding air biasa. Pasti berbaloi...Lebih2 lagi kita dah nak menghampiri bulan puasa, pastikan Performance Drink ada dirumah anda..

Mahukan minuman bertenaga ini, hubungi saya :


No comments: