Showing posts with label bajet kurang & lebih shaklee. Show all posts
Showing posts with label bajet kurang & lebih shaklee. Show all posts

Thursday, August 6, 2015

Kelakar campur marah

Assalamualaikum & salam 1 Malaysia,


Seperti biasa, setiap pagi lepas solat  subuh... 

Tugas ummi :

  • sediakan sarapan & bekalan anak-anak,
  • tunjukan pakaian sekolah mereka,
  • biasa stokin pakai di dalam rumah, 
Tugas papa :
  • hantar anak ke sekolah & tadika
Papa & anak-anak dalam perjalanan ke sekolah, ummi buat sarapan untuk papa pula.

**Kisah semalam : Anak girl saya Farhana, nak pakai stokin dalam kereta katanya. 
OK... ummi tidak kisah. 
Mungkin dalam perjalanan berbual panjang hingga lupa pakai stokin & kasut sekolah, tanpa sedar Farhana ditegur oleh cikgunya. 
Hihihiii... anak-anak...

**Adib dah beritahu papanya, tapi dimarahinya pulak... kesian anak bujang ummi.

**Adib nak jadi penyelamat.. kena marah lah...pulak.

Kes seperti ini, pernah terjadi dengan papanya... 5 tahun yang lalu.. masuk mesyuarat pakai selipar jepun... hahahaa...


Saya suka vitamin,
saya jual vitamin - harga mampu milik,
saya mahu sihat & ceria bersama anda.

Hubungi saya :



Wednesday, August 5, 2015

Tersurat & tersirat... 2 sebab

Assalamualaikum & salam 1 Malaysia,

"2 sebab kenapa Allah temukan kita dengan seseorang, sama ada dia jodoh untuk kita atau ujian buat kita."

Jom.. sertai ahli bersama saya, percuma multivitamin masih ada lagi... sehingga bulan Oktober 2015.
Mahal taww... multivitamin tu - RM90 ke atas.


Saya suka vitamin,
saya jual vitamin - harga mampu milik,
saya mahu sihat & ceria bersama anda.

Hubungi saya:



Sunday, June 22, 2014

Bajet kurang & bajet lebih - Shaklee

Assalamualaikum & salam 1 Malaysia,

Dah nak menyambut Ramadan.. para ibu yang tahu menjahit sedang sibuk menjahit baju & langsir..ada juga ambil tempahan..tambah duit poket.. yang pandai membakar biskut.. sibuk juga kan.. macam saya sibuk menjahit langsir... Untuk rumah mak..mak mertua & nenek ku di kampung.. akan saya siapkan sebelum Ramadan..in shaa Allah. Kita harus tolong apa yang mampu.. Sambil-sambil tu.. iklan kejap..best kan jika buat bisnes online ni..kongsi info bersama. Nak join ke.? 1 lagi..nak kongsi, bila dah khusus buat kerja.. duduk/berdiri lama..kaki & pinggang mula laa..rasa payahnya..nak bangun..semutan la..pulak. 

Jom..dapatkan Ostematrix (bajet kurang)..



ESP (bajet lebih).. 

Hubungi saya seperti di atas..